کد خبر: 637928
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۲
ستوني از دود در آسمان منهتن نيويورك | اين گزارش بروزرساني مي‌شود
اين انفجار برخي از ساختمان ها را تخريب، فعاليت مترو شمال را متوقف كرده و تا كنون هشت كشته، 70مجروح و يك نفر ناپديد داشته است. يك شاهد عيني گفته است كه حادثه 11 سپتامبر و فروپاشي برج دوقلو برايم تداعي شده است.
آخرين به‌روز رساني: جمعه 16:15
 
به گزارش «جوان آنلاين» به نقل از ان بي سي نيوز، شدت انفجار در خيابان صد و شانزدهم و خيابان پارك منطقه منهتن در ايالت نيويورك در آمريكا به گونه اي است كه دود آن از چند مايل دور تر ديده مي شود. كارشناسان علت انفجار را نشت گاز اعلام كرده اند.

مديريت اورژانس دفتر نيويورك در اولين گزارش خود اعلام كرده است كه دستكم هشت نفر كشته و 70 نفر مجروح شده و هنوز يك نفر ناپديد است. اين انفجار دو ساختمان را تخريب و پنجره‌هاي ساختمان هاي نزديك را شكسته است. برخي از مردم براي نجات، خود را از پنجره به بيرون پرتاب كرده اند.

بي بي سي در اين باره نوشت: از 36 آتش نشاني منطقه 168 نفر براي كمك اعزام شده اند. نيروهاي اعزامي گاز منطقه را قطع كرده اند. يك شاهد عيني گفته است كه حادثه 11 سپتامبر و فروپاشي برج دوقلو برايم تداعي شده است.

اين انفجار باعث شد كه مترو شمال همه فعاليت‌هاي خود را متوقف كند.

اين خبر هر لحظه در حال به روز شدن است بنابراين "جوان آنلاين" اطلاعات بيشتري از آن را منتشر خواهد ساخت.

























غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
0
4
اين يك عمل غير انساني است ولي كاش در چندين نقطه چنين كشورهاي قلدر و مداخته گر،اين چنين انفجارهاي رخ دهد تا مردم آن كشورها بفهمند كه مردم عراق،سوريه و... از دست اين ها چه مي كشند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
1
4
عربستان سعودي هم بايد همينگونه مانند امريكا تاوان حمايت از تروريستها را بدهد
عباس بی غم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
0
3
این الکه اکباد هر موقع که زورش نمی رسد و یا حرفش خریدار ندارد به خود زنی رو اورده تا بعداز ان با کمک اذناب بدتر از خودش که تو شورای امنیت پلاسند شرایط حمله و یا تحریم و یا اشغال کشوری را فراهم کند زیرا دکترین این بی وجدانها لیبرال سرمایه داری است که خلاصه ان یعنی لذت به هرقیمتی حاکمیت به هر قیمتی و . . .ان شالله خدا با دست ما و زیر چتر ولایت این سیستم را نابود خواهد کرد
بهلول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
0
1
همچين نوشته ايد انفجار مهيب دوباره آمريكا را لرزاند فكر كرديم نصف نيويورك رفت رو هوا!!1 بابا گاز نشت كرده وساختماني خراب شده و از اين اتفاقات هم در كشور خودمان زياد داريم . بيخودي يك اتفاق كوچك را بزرگ و سياسي نكنيد .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار